18 Ağustos 2012 Cumartesi

ve tatil... Kalem Adası


KALEM ADASI
OLİVİERA RESORT
12.08.2012



Merhaba dostlar,
Bu seferde sizlerle tatil maceramızı paylaşmak istedim.

Yolculuğa çıkmak hep heyecan verici olmuştur benim için. Gidişlerde gözümü bile kırpmam ama dönüş yolunu hep uyuyarak geçiririm :)

Rotamız İzmir...

Adaya ilk ayak bastığımda bu kadar güzel bir yerle karşılaşacağımı tahmin etmemiştim. Rüya gibi bir yer... Her şey her yer muhteşemdi...

Şimdi biraz tarihçe ile başlayalım...


Ada
Tarihi doku içerisinde gelenleri güzel bir dünyaya taşıyan, zamanın anlamını kaybettiği yer: Kalem Adası...

Bir yandan İzmir'in Bademli köyü kıyılarına bakarken, bir yandan Yunan adalarının esintisini hissedebileceğiniz, eşsiz doğa güzelliklerini özgürce ve karşılıksız sunuyor...

480.000 m2 alana sahip Kalem Adası, Garip adası ile Bademli köyü kıyıları arasında, ana karaya 450 m, Midilli Adası'na ise 13 deniz mili uzaklıkta..

Türkiye'nin ilk ve tek ada oteli olmaz özelliğini koruyor...






































































5 yorum:

kalemperest dedi ki...

walla sabah sabah bir Ege turu yaptım, şimdi bütün gün nasıl geçer bilemedim :)) çok güzel gözüküyor her şey, sana layık şekilde ;)

Burcu Yalçın dedi ki...

çok teşekkürler blogumun ilk yorumcusu :)

Emrah Cakirbay dedi ki...

çok güzel fotoğraflar paylaşımınız için teşekkürler

Adsız dedi ki...

I'm extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one today.

Feel free to visit my page ... Gazeteler

mornings-evenings dedi ki...

Fotoğraflar leziz. ve anlatım da çok güzel.kalemine sağlık.. Bu da benim anlatımımla Kalem Adası.. http://www.mornings-evenings.com/kalem-adasi-kalem-island/#more-1280